Regulamin zakupów respol

Regulamin Platformy ExpRes24.pl

Regulamin Platformy Internetowej ExpRes24.pl

Obowiązuje od dnia 1.10.2024

Spis treści

§1. Postanowienia ogólne    
§2. Definicje    
§3. Usługi Elektroniczne    
§4. Warunki składania Zamówień    
§5. Płatności    
§6. Dostawa i odbiór towarów    
§7. Prawa i odpowiedzialności    
§8. Dane osobowe    
§9. Reklamacje    
§10. Zmiana Regulaminu    
§11. Postanowienia końcowe    

§1. Postanowienia ogólne

Postanowienia niniejszego Regulaminu Platformy internetowej (zwanego dalej Regulamin) są zbiorem zasad i norm regulujących procesy związane z dokonywaniem transakcji na stronie Platformy internetowej i nie mają na celu wyłączać, czy też ograniczać praw konsumentów przysługujących im na mocy bezwzględnie obowiązujących przepisów prawa polskiego.
Platforma internetowa (zwana dalej Platformą) prowadzona jest przez spółkę: RESPOL Export - Import Sp. z o.o., ul. Bukowiecka 73 03-893 Warszawa (zwaną dalej Respol). Strona internetowa znajduje się pod adresem https://expres24.pl/
Niniejszy Regulamin skierowany jest do przedsiębiorców korzystających z Platformy.
Klient gwarantuje, że w dniu zawarcia niniejszej umowy oraz każdorazowo w przyszłości, zarówno On, jego grupa kapitałowa ani jednostka stowarzyszona, podwykonawca ani członkowie kierownictwa najwyższego szczebla, udziałowcy ani beneficjenci rzeczywiści nie są objęci żadnymi sankcjami gospodarczymi, handlowymi ani finansowymi, ani żadnymi innymi ograniczeniami w handlu nałożonymi bądź egzekwowanymi przez Organizację Narodów Zjednoczonych, Unię Europejską, Stany Zjednoczone Ameryki Północnej czy Zjednoczone Królestwo.
Klient gwarantuje, że w dniu zawarcia umowy oraz każdorazowo w przyszłości, zobowiązuje się stosować do wszelkich obowiązujących sankcji i innych ograniczeń w handlu lub eksporcie nałożonych przez podmioty wymienione w ust. 4. Klient może być poddany procedurze weryfikacyjnej i zobowiązany do złożenia oświadczenia dotyczącego sankcji lub innych ograniczeń.

§2. Definicje

Na potrzeby Regulaminu wprowadza się następujące definicje:

Dzień Roboczy – dzień (jeden), od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy;
Formularz Kontaktowy – formularz umożliwiający kontakt ze Sprzedawcą, dostępny na stronie Platformy https://expres24.pl/contact;
Opiekun osoba wyznaczona i przypisana przez Sprzedawcę do Usługobiorcy, będąca zarazem pracownikiem Sprzedawcy;
Produkt – dostępna na Platformie rzecz ruchoma, stanowiąca przedmiot realizacji Zamówień pomiędzy jej stronami, czyli Sprzedawcą/Usługodawcą a Usługobiorcą;
Klient/Przedsiębiorca/Usługobiorca – osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna niebędąca osobą prawną, której ustawa przyznaje zdolność prawną, prowadzącą we własnym imieniu działalność gospodarczą lub zawodową i dokonująca czynności prawnej związanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową (tj. będąca przedsiębiorcą i niebędąca konsumentem), która dokona rejestracji na Platformie zgodnie z Regulaminem oraz zamierza złożyć lub złoży Zamówienie u Sprzedawcy;
Regulamin Platformy Internetowej (Regulamin) – regulamin Platformy dostępny pod adresem internetowym https://expres24.pl/regulamin-zakupow-respol;
Platforma Internetowa (Platforma) – Platforma internetowa Respol, która dostępna jest pod adresem internetowym https://expres24.pl/;
Sprzedawca/Usługodawca/Respol – podmiot wskazany w §1 ust. 2;
Usługa Elektroniczna – usługa świadczona przez Respol drogą elektroniczną zgodnie z ustawą z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2020, poz. 344), za pośrednictwem Platformy, na rzecz Usługobiorcy określona w §3;
Zamówienie – oświadczenie woli Klienta zmierzające do zawarcia za pośrednictwem Platformy Umowy sprzedaży Produktu lub Produktów, składane za pośrednictwem formularza internetowego dostępnego na Platformie.

§3. Usługi Elektroniczne

Na Platformie dostępne są następujące Usługi Elektroniczne:
Konto – nieodpłatna usługa, świadczona na czas nieoznaczony. Usługa skonkretyzowana jest loginem oraz hasłem wybranymi przez Usługobiorcę. Stanowi zbiór zasobów w systemie teleinformatycznym Respol, w którym gromadzone są dane podane przez Usługobiorcę oraz o jego Zamówieniach dokonanych w Platformie. Usługa dostępna jest po zarejestrowaniu, czyli podaniu danych wskazanych w formularzu rejestracji, a następnie zatwierdzeniu poprzez kliknięcie „Zarejestruj konto” i aktywacji Usługi przez Respol.

§4. Warunki składania Zamówień

1. Wszelkie prezentacje, opisy oraz charakterystyki Produktów dostępnych w Platformie mają wyłącznie charakter informacyjny i należy je traktować jako zaproszenie do zawarcia umowy zgodnie z art. 71 Kodeksu cywilnego, a nie jako ofertę w rozumieniu art. 66 Kodeksu cywilnego. Złożenie Zamówienia przez Klienta jest ofertą Zawarcia Umowy sprzedaży Produktu (-ów), która wymaga zaakceptowania przez Respol.
2. Respol zastrzega sobie prawo do udostępnienia Platformy dla Klientów, co do których dokona pozytywnej weryfikacji, na podstawie wewnętrznych procedur obowiązujących w Respol.
3. Przed złożeniem Zamówienia Klient zobowiązany jest do zaznajomienia się z Regulaminem, polityką prywatności oraz klauzulą informacyjną o przetwarzaniu danych osobowych dostępnych na stronach internetowych https://expres24.pl/regulamin-zakupow-respol, https://expres24.pl/rodo-kontrahenci, https://expres24.pl/rodo-marketing. Złożenie Zamówienia przez Klienta następuje poprzez wypełnienie Formularza Zamówienia i kliknięcia „Zamawiam i Płacę”.
4. Klient może składać Zamówienia na Platformie przez 7 dni w tygodniu i 24 godziny na dobę.
5. Po złożeniu Zamówienia, na wskazany przez Klienta przy składaniu Zamówienia adres mailowy, zostanie wysłane potwierdzenie przesłania Zamówienia do Respol.
6. Respol będzie informował Klienta o zmianie statusu poszczególnych etapów realizacji Zamówienia.
7. Cena Produktu dla Klienta widoczna na Platformie:
a) jest ceną netto, podawaną w walucie polskiej (polski złoty);
b) nie zawiera kosztów dostawy;
8. O łącznej cenie Produktu oraz kosztach jego dostawy, a także innych kosztach i opłatach, bądź gdy nie można ustalić ich wysokości – o obowiązku ich uiszczenia, Klient informowany jest już po złożeniu Zamówienia bezpośrednio przez Opiekuna, po ich szczegółowym ustaleniu.
9. Respol zastrzega sobie prawo do korygowania, tak w treści Zamówienia jak i w Potwierdzeniu Zamówienia do realizacji, ewentualnych omyłek pisarskich.
10. Końcowe warunki przyjętego Zamówienia mogą być korygowane/modyfikowane przez Opiekuna i mogą być różne od warunków na złożonym Zamówieniu.
11. Zamówienia mogą być realizowane w całości lub części.
12. W przypadku, gdy realizacja części Zamówienia nie będzie możliwa, Respol może zaproponować Klientowi następujące możliwości, a Klient dokona wyboru jednej z nich:
a) anulowanie całości Zamówienia (w przypadku wyboru tej opcji przez Klienta Respol będzie zwolniony z obowiązku realizacji Zamówienia oraz dokonuje zwrotu wpłaconych środków); albo
b) anulowanie Zamówienia w części, w której realizacja nie jest możliwa w wyznaczonym terminie (w przypadku wyboru tej opcji przez Klienta Zamówienie zostanie zrealizowane w części, przy czym Respol będzie zwolniony z obowiązku jego realizacji w pozostałym zakresie oraz dokona zwrotu środków w zakresie niezrealizowanej części Zamówienia); albo
c) podział Zamówienia. W przypadku wyboru tej opcji przez Klienta wysłanie składających się na Zamówienie Produktów zostanie dokonane w kilku odrębnych dostawach.
13. Respol zastrzega sobie prawo zmiany cen towarów znajdujących się na Platformie, wprowadzenia nowych towarów do oferty Platformy, przeprowadzenia i odwołania akcji promocyjnych na stronach Platformy, bądź wprowadzenia w nich zmian.
14. W przypadku sprzedaży promocyjnej oraz wyprzedaży, na które przeznaczona jest ograniczona liczba Produktów, realizacja Zamówienia następować będzie według kolejności wpływania potwierdzonych Zamówień na Produkty, aż do wyczerpania zapasów objętych tą formą sprzedaży.
15. Respol przysługuje prawo odstąpienia od realizacji Zamówienia w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej zawarcia. Odstąpienie od realizacji Zamówienia w tym wypadku może nastąpić bez podania przyczyny i nie rodzi po stronie Klienta żadnych roszczeń w stosunku do Respol. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy powinno zostać złożone pisemnie na adres wskazany przez Klienta w trakcie składania Zamówienia lub w formie elektronicznej na adres e-mail wskazany przez Klienta w trakcie składania Zamówienia. W przypadku odstąpienia od umowy przez Sprzedawcę umowę uważa się za niezawartą.

§5. Płatności

1. W ramach Platformy dostępne są następujące formy płatności:
1.1. Przelew tradycyjny na rachunek bankowy Respol;
1.2. Gotówką lub kartą płatniczą bezpośrednio w kasie jednostek handlowych Respol;
1.3. Respol umożliwia Usługobiorcy dokonanie płatności przelewem na rachunek bankowy Respol z odroczonym terminem płatności. Udzielenie kredytu kupieckiego jest uzależnione od wyłącznej i swobodnej decyzji Respol oraz od spełnienia warunków określonych przez Respol, w tym udzielenia odpowiednich zabezpieczeń wierzytelności. Respol zastrzega sobie prawo do odmowy udzielenia kredytu kupieckiego, nawet w przypadku spełnienia wszystkich warunków, bez konieczności podania przyczyny.
2. W przypadku wyboru form płatności z § 5 ppkt 1.1. i 1.2., Usługobiorca zobligowany jest do płatności w terminie 1 dnia roboczego liczonego od dnia złożenia Zamówienia. W przypadku braku uiszczenia opłaty we wskazanym powyżej terminie, Respol zastrzega sobie prawo do anulowania Zamówienia.

§6. Dostawa i odbiór towarów

1. Dostawa możliwa jest wyłącznie na terenie Polski i co do zasady jest odpłatna, chyba że strony uzgodniły inaczej.
2. Koszty dostawy, w tym ewentualne dodatkowe opłaty (takie jak transport, pakowanie, załadunek, usługi kurierskie) są m.in. wskazywane na stronach Platformy w zakładce dotyczącej kosztów dostawy (https://expres24.pl/koszty-dostawy), a także wyświetlane w trakcie składania Zamówienia lub przekazywane w innej dostępnej formie.
3. Dostępne są następujące sposoby dostawy Produktu:
3.1. Dostawa wykonana przez firmę spedycyjną niezależną od Respol;
3.2. Dostawa poprzez transport własny Respol.
4. Po wcześniejszym uzgodnieniu adresu i terminu z Respol, możliwy jest również odbiór osobisty.
5. Odbiór Produktów odbywa się z następujący sposób:
5.1. Na podstawie dowodu dostawy poprzez weryfikację tożsamości odbiorcy - Usługobiorca jest zobowiązany wskazać osoby uprawnione (upoważnione) do odbioru i przedstawić na każde żądanie Respol właściwe upoważnienie;
5.2. Brak danych uwierzytelniających (o których mowa w pkt 5.1.) lub podanie błędnych danych może spowodować odmowę wydania Produktu z przyczyn leżących po stronie Usługobiorcy i będzie traktowane jako nieodebranie Produktu w terminie. Usługobiorca ponosi odpowiedzialność za przekazanie osobie upoważnionej prawidłowych danych uwierzytelniających;
5.3. Usługobiorca potwierdza jednocześnie, że samo podanie danych uwierzytelniających przy odbiorze jest wystarczające dla wydania Produktu przez Respol ze skutkiem dostarczenia i obowiązkiem zapłaty, a każda osoba posiadająca prawidłowe dane uwierzytelniające, będzie traktowana jako osoba uprawniona do odbioru Produktu w jego imieniu;
5.4. Termin dostawy Produktu do Usługobiorcy wskazany będzie każdorazowo przez Opiekuna w odniesieniu do konkretnego Zamówienia/pozycji Zamówienia.
5.5. W przypadku osobistego odbioru Produktu przez Usługobiorcę - termin gotowości Produktu do odbioru należy uzgodnić/potwierdzić z Opiekunem;
5.6. Do Zamówień o wartości mniejszej niż wskazana w cenniku transportowym,
których realizacja następuje z magazynu, naliczana może być dodatkowa opłata.
6. Koszty ewentualnego opakowania zwrotnego (w tym dodania opakowania zwrotnego w celu zabezpieczenia towaru w transporcie) i zasady odzyskiwania tego rodzaju kosztów wskazane są w zakładce informacyjnej dotyczącej zwrotów.

§7. Prawa i odpowiedzialności

1. Respol przysługuje prawo wypowiedzenia umowy o świadczenie Usługi Elektronicznej ze skutkiem natychmiastowym i bez podania przyczyny. Do skutecznego wypowiedzenie wystarczy przesłanie Usługobiorcy stosownego oświadczenia.
2. Respol ma prawo ograniczyć dostępne formy płatności oraz uzależnić realizację Zamówienia lub jego części, od dokonania przedpłaty w całości lub części, niezależnie od wybranego przez Klienta sposobu płatności.
3. Respol jest uprawniony do odmowy realizacji Zamówienia, pomimo wcześniejszej akceptacji, w przypadku zmiany sytuacji finansowej Klienta od momentu złożenia zamówienia do jego realizacji. W takim przypadku Opiekun Respol niezwłocznie informuje Klienta o odmowie realizacji Zamówienia oraz może wyznaczyć termin na dokonanie przedpłaty lub udzielenie stosownego zabezpieczenia. Bezskuteczny upływ tego terminu skutkuje anulowaniem Zamówienia.
4. W przypadku opóźnień Klienta w płatności faktur VAT wystawionych przez Respol, Respol ma prawo do natychmiastowego wstrzymania przyjmowania lub realizacji wszelkich Zamówień (w tym wydania towaru), aż do momentu uregulowania przez Klienta całości zaległych kwot.
5. W przypadku gdy termin realizacji Zamówienia jest uzależniony bezpośrednio od działania Klienta, termin realizacji ulega przedłużeniu, odpowiednio o okres opóźnienia wynikający z braku takiego działania Klienta.
6. Odpowiedzialność Respol w stosunku do Klienta, bez względu na jej podstawę prawną, jest ograniczona – zarówno w ramach pojedynczego roszczenia, jak również za wszelkie roszczenia w sumie – do wysokości zapłaconej ceny oraz kosztów dostawy z tytułu Zamówienia, nie więcej jednak niż do kwoty jednego tysiąca złotych. Ograniczenie kwotowe, o którym mowa w zdaniu poprzednim, ma zastosowanie do wszelkich roszczeń kierowanych przez Klienta w stosunku do Respol.
7. Respol ponosi odpowiedzialność w stosunku do Klienta tylko za typowe szkody przewidywalne w momencie złożenia Zamówienia i nie ponosi odpowiedzialności z tytułu utraconych korzyści.
8. Respol nie odpowiada za niewykonanie lub nienależyte wykonanie swoich obowiązków powstałe w związku z zaistnieniem siły wyższej lub sytuacji, na które nie mógł mieć wpływu bądź też nie mógł przewidzieć (w tym opóźnień leżących po stronie producentów czy dostawców). W takich okolicznościach Respol ma prawo odstąpić od umowy lub zmienić termin dostawy Produktu, o czym niezwłocznie informuje Klienta. Odpowiedzialność odszkodowawcza za niewykonanie lub nieterminowe wykonanie Zamówienia przez Respol w tych okolicznościach, jest wyłączona.
9. Od momentu wydania Produktu przewoźnikowi na Klienta przechodzą korzyści i ciężary związane z Produktem, a także ryzyko przypadkowej utraty, ubytku lub uszkodzenia Produktu. Tym samym Respol m.in. nie ponosi odpowiedzialności za utratę, ubytek lub uszkodzenie Produktu, które nastąpią od momentu przyjęcia Produktu przez przewoźnika aż do jego wydania Klientowi, jak również za opóźnienia w przewozie przesyłki.
10. Przy odbiorze przesyłki Klient winien zbadać przesyłkę w sposób szczegółowy, a w przypadku stwierdzenia ubytków lub uszkodzeń w trakcie przesyłki, zobligowany jest do czynności mających na celu ustalenie odpowiedzialności przewoźnika.
11. Złożenie przez Klienta lub przez osobę uprawnioną w jego imieniu do odbioru towaru podpisu na dokumencie potwierdzającym wydanie towaru bez uwag lub brak sporządzenia odrębnego protokołu reklamacyjnego przy wydaniu towaru oznacza sprawdzenie towaru przez Klienta oraz jego odbiór bez zastrzeżeń.
12. Bez wyraźnej zgody Respol, Produkt nie podlega zwrotowi. W przypadku zgody Respol na zwrot, obowiązują zasady zwrotu wskazane przez Sprzedawcę.

§8. Dane osobowe

1. Administratorem danych osobowych przetwarzanych w związku z realizacją Regulaminu jest Respol.
2. Celem przetwarzania danych Klienta oraz osób reprezentujących Klienta jest prowadzenie Konta, zawarcie Umowy Sprzedaży Produktu(-ów) za pośrednictwem Platformy, a także marketingu własnych produktów i usług Respol. Podstawą przetwarzania danych osobowych jest umowa lub działania podejmowane na żądanie Klienta, zmierzające do jej zawarcia (art. 6 ust. 1 lit. b RODO), zgoda Klienta (art. 6 ust. 1 lit. a RODO), a także prawnie uzasadniony interes Respol, polegający na przetwarzaniu danych w celu ustalenia, dochodzenia lub obrony ewentualnych roszczeń (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).
3. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, niemniej w procesie zawarcia oraz realizacji Zamówienia, a także świadczenia Usługi Elektronicznej, niezbędne.
4. Dane Klienta będą przetwarzane do momentu, w którym:
a) Konto zostanie usunięte przez Klienta lub Respol na żądanie Klienta;
b) ustanie możliwość dochodzenia roszczeń przez Respol, związanych z Kontem oraz zawartymi Umowami Sprzedaży Produktu (-ów);
c) zostanie przyjęty sprzeciw Klienta wobec przetwarzania jego danych osobowych w przypadku gdy podstawą przetwarzania danych była zgoda Klienta, w zależności od tego, co ma zastosowanie w danym przypadku i co nastąpi najpóźniej.
5. Osoba, której dane są przetwarzane, ma prawo żądać: dostępu do tych danych; ich sprostowania; ograniczenia przetwarzania; przeniesienia; sprzeciwu wobec ich przetwarzania; usunięcia.
6. Zgoda na przetwarzanie danych osobowych może zostać wycofana w dowolnym momencie.
7. W związku z prowadzeniem Konta oraz zawieraniem Umów Sprzedaży Produktu (-ów) za pośrednictwem Platformy, Respol może ujawnić dane osobowe Klientów lub przedstawicieli Klientów podmiotom współpracującym z Respol w zakresie usług programistycznych niezbędnych do prowadzenia Platformy oraz Konta.
8. Szczegóły w zakresie ochrony danych osobowych znajdują się na stronach Platformy poświęconych polityce prywatności (…) i stanowią integralną część Regulaminu.

§9. Reklamacje

1. Respol ma obowiązek dostarczenia Produktu bez wad.
2. Reklamacje związane z działaniem Platformy lub jakością Produktów oraz ze świadczeniem przez Respol Usług Elektronicznych, Usługobiorca można składać pisemnie na adres: RESPOL Export - Import Sp. z o.o., ul. Bukowiecka 73 03-893 Warszawa lub w formie elektronicznej na adres email: reklamacje@respol.pl.
3. Reklamacja powinna zawierać m.in. dane kontaktowe składającego reklamację, informacje i opis stanu faktycznego dotyczącego składanej reklamacji, skonkretyzowanie żądań, w tym np. doprowadzenia Produktu do zgodności z Zamówieniem lub oświadczenie o obniżeniu ceny albo o odstąpieniu od Zamówienia. Powyższe nie stanowią wymogu przesądzającego o przyjęciu reklamacji do rozpatrzenia, mają jednak na celu ułatwienie i przyspieszenie procedury reklamacyjnej.
4. Złożenie reklamacji nie zwalnia Klienta z obowiązku zapłaty za Produkt zgodnie z wcześniejszymi ustaleniami w tym zakresie.
5. Zgodnie z art. 558 § 1 Kodeksu Cywilnego odpowiedzialność Respol z tytułu rękojmi za wady Produktu wobec Klienta zostaje wyłączona.
6. Respol ustosunkuje się do reklamacji w terminie do 14 dni od daty otrzymania zgłoszenia.

§10.Zmiana Regulaminu

1. Respol ma prawo dokonać zmian w Regulaminie.
2. W przypadku zawarcia na podstawie niniejszego Regulaminu umów o charakterze ciągłym (np. świadczenie Usługi Elektronicznej – Konto) zmieniony Regulamin wiąże Usługobiorcę, jeżeli zostały zachowane wymagania określone prawem, to jest Usługobiorca został prawidłowo powiadomiony o zmianach i nie wypowiedział umowy w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia powiadomienia.
3. Zmiana Regulaminu skutkująca wprowadzeniem jakichkolwiek nowych opłat lub podwyższeniem obecnych skutkuje prawem do odstąpienia od umowy przez Usługobiorcę.
4. W przypadku zawarcia na podstawie niniejszego Regulaminu umów o innym charakterze niż umowy ciągłe (np. Umowa Sprzedaży) zmiany Regulaminu nie będą w żaden sposób naruszać praw nabytych przez Usługobiorców przed dniem wejścia w życie zmian Regulaminu, w szczególności zmiany Regulaminu nie będą miały wpływu na już złożone Zamówienia.

§11. Postanowienia końcowe

1. Pobieranie oraz kopiowanie danych ze Platformy jest dozwolone jedynie w celu realizacji działań związanych z realizacją Zamówień. Zakazuje się wykorzystywania tych danych do tworzenia własnych baz danych, pod rygorem odpowiedzialności odszkodowawczej. Projekt strony internetowej Platformy jest chroniony prawami autorskimi.
2. Wszelkie spory wynikające z realizacji Zamówień w pierwszej kolejności będą rozstrzygane na drodze negocjacji mającej na celu polubowne zakończenie sporu.
3. W przypadku braku porozumienia, sądem właściwym do rozstrzygania sporów pomiędzy Respol a Klientem jest sąd właściwy dla siedziby Respol.
4. Warunki handlowe udostępnione Klientowi na jego Koncie są ściśle poufne i nie mogą być przekazywane ani ujawniane osobom trzecim bez uprzedniej, pisemnej zgody Respol. Jakiekolwiek nieuprawnione działania, takie jak przekazanie, ujawnienie, wykorzystanie lub kopiowanie tych warunków w całości lub części przez Klienta, mogą skutkować podjęciem przez Sprzedawcę kroków prawnych w celu ochrony jego interesów.
5. Regulamin obowiązuje od dnia opublikowania na Platformie.
6. Regulamin może ulec zmianie zgodnie z § 10 Regulaminu. O treści zmian Regulaminu każdy Klient zostanie poinformowany przez Respol poprzez wyświetlenie komunikatu o dokonanych zmianach, widocznego po zalogowaniu się na Koncie.
7. Jeżeli jakakolwiek część Regulaminu okaże się nieważna lub nieskuteczna w świetle przepisów obowiązującego prawa należy tę część interpretować w taki sposób by była ona zgodna z prawem właściwym i odzwierciedlała najbliżej jak to możliwe intencje danego zapisu. Pozostałe części Regulaminu pozostają w pełnej mocy i są w pełni skuteczne.

Respol

Od 1989 roku firma Respol jest liderem wśród hurtowni z zakresu techniki grzewczej, sanitarnej, instalacyjnej oraz odnawialnych źródeł energii. Jesteśmy jedną z nielicznych firm ogólnopolskich, która posiada 100% kapitału polskiego.

ul. Bukowiecka 73
03 – 893 Warszawa

Kontakt

Telefon
(22) 519 99 00

Email
respol@respol.pl

Nasz zespół obsługi klienta jest do Państwa dyspozycji w dni robocze w godzinach:
od 7:00 do 15:00

© Respol Expres 2025. All Right Reserved.
e-commerce platform by