Różnice w wyglądzie towarów zamówionych z otrzymanymi, które spowodowane są innymi ustawieniami parametrów monitora Klienta, w szczególności różnice w barwach i odcieniach, nie stanowią podstawy do reklamacji.
Sklep nie odpowiada za niezgodność towaru konsumpcyjnego z umową, gdy kupujący o tej niezgodności wiedział lub oceniając rozsądnie, powinien był wiedzieć.
Reklamacji nie podlega również ją:
- naturalne zużywanie się produktu
- uszkodzenia mechaniczne
- wady jawne widoczne w momencie otrzymania paczki, a nie zgłoszone natychmiast po ich stwierdzeniu
- odbarwienia
- przemoczenia
Od 1989 roku firma Respol jest liderem wśród hurtowni z zakresu techniki grzewczej, sanitarnej, instalacyjnej oraz odnawialnych źródeł energii. Jesteśmy jedną z nielicznych firm ogólnopolskich, która posiada 100% kapitału polskiego.
ul. Bukowiecka 73
03 – 893 Warszawa
Telefon
(22) 519 99 00
Email
respol@respol.pl
Nasz zespół obsługi klienta jest do Państwa dyspozycji w dni robocze w godzinach:
od 7:00 do 15:00