Zwroty, reklamacje Respol
ZWROTY
Decyzja o przyjęciu zwrotu towaru wymaga indywidualnych ustaleń pomiędzy Klientem i przedstawicielem firmy Respol i jest zróżnicowana, co do poszczególnych towarów i usług. Sposób opakowania i przewozu zwracanych towarów powinien odpowiadać ich właściwościom. Produkty powinny być odpowiednio zapakowane oraz zabezpieczone. Procedura zwrotu dotyczy tylko towaru, który nie nosi widocznych śladów eksploatacji. Niedostosowanie się do powyższych zaleceń będzie podstawą nieuwzględnienia zwrotu towaru. Koszt odbioru /dostawy towaru ponosi kupujący.REKLAMACJE
Wszystkie towary sprzedawane z oznaczeniem WYPRZEDAŻ są tańsze od ich regularnej ceny sklepowej. Istnieje możliwość, że produkty te będą posiadały drobne zadrapania, małe plamki czy ślady kleju, jednak wady te w żadnym stopniu nie mają wpływu na jakość i zakres ich użytkowania. Opisane wady nie będą uznawane jako podstawa reklamacji.Reklamacje rozpatrywane są w ciągu 14 dni.
Różnice w wyglądzie towarów zamówionych z otrzymanymi, które spowodowane są innymi ustawieniami parametrów monitora Klienta, w szczególności różnice w barwach i odcieniach, nie stanowią podstawy do reklamacji.
Sklep nie odpowiada za niezgodność towaru konsumpcyjnego z umową, gdy kupujący o tej niezgodności wiedział lub oceniając rozsądnie, powinien był wiedzieć.
Reklamacji nie podlega również ją:
- naturalne zużywanie się produktu
- uszkodzenia mechaniczne
- wady jawne widoczne w momencie otrzymania paczki, a nie zgłoszone natychmiast po ich stwierdzeniu
- odbarwienia
- przemoczenia