Zwroty, reklamacje Respol
Regulamin Platformy ExpRes24.pl
ZWROT
Decyzja o przyjęciu zwrotu towaru wymaga indywidualnych ustaleń pomiędzy klientem i przedstawicielem firmy Respol i jest zróżnicowana co do poszczególnych towarów i usług.
Sposób opakowania i przewozu zwracanych towarów powinien odpowiadać właściwościom rzeczy. Produkty powinny być odpowiednio zapakowane oraz zabezpieczone.
Procedura zwrotu dotyczy tylko towaru, który nie nosi widocznych śladów eksploatacji.
Niedostosowanie się do powyższych zaleceń będzie podstawą nieuwzględnienia zwrotu towaru.
Koszt odbioru /dostawy towaru ponosi kupujący.
REKLAMACJE
Wszystkie towary sprzedawane z opisem WYPRZEDAŻ są tańsze od ich ceny sklepowej. Istnieje możliwość, że produkty będą posiadały drobne zadrapania, małe plamki, ślady kleju, jednak wady te w żadnym stopniu nie mają wpływu na jakość ich użytkowania. Opisane wady nie będą uznawane jako podstawa reklamacji.
Reklamacje rozpatrywane są w ciągu 14 dni.
Reklamacje dotyczące różnicy w wyglądzie towarów zamówionych z otrzymanymi, które wynikają z różnicy w ustawieniu parametrów monitora Klienta, w szczególności różnicy w barwach i odcieniach, nie stanowią podstawy do reklamacji.
Sklep nie odpowiada za niezgodność towaru konsumpcyjnego z umową, gdy kupujący o tej niezgodności wiedział lub oceniając rozsądnie, powinien był wiedzieć.
Reklamacji nie podlegają:
- naturalne zużywanie się produktu
- uszkodzenia mechaniczne
- wady jawne widoczne w momencie otrzymania paczki, a nie zgłoszone natychmiast po ich stwierdzeniu
- odbarwienia
- przemoczenia